آگهی شماره 2599 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

خرید امتیاز حساب بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان جهرم استان فارس
مقدار امتیاز : 135 میلیون تومان
شهر : جهرم
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 47 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

خرید امتیاز وام بانک رسالت و فروش امتیاز وام رسالت در تهران تهران به عنوان پایتخت کشور، استعداد فراوانی در کارآفرینی و توسعه مشاغل موجود دارد. یکی از راههای تامین سرمایه اولیه، خرید امتیاز وام رسالت در تهران می باشد. زیرا هم بسیار سریع و هم مقرون به صرفه می
همانطور که می دانید سایتهایی با پسوند . با مقررات کشور سازگار بوده و در صورت انجام تخلف یا کلاهبرداری، با اولین شکایت به سرعت فیلتر شده و از دسترس خارج می شوند.  حضور این سایت با دامنه ملی در صدر نتایج گوگل، نشان دهنده اعتبار ما می باشد. 
هدف ما کمک به شما جهت ایجاد بستری مطمئن جهت واگذاری، خرید و فروش امتیاز وام رسالت می باشد. قبل از تماس با ما، حتما لینک نکات مهم در ارتباط با وام رسالت را مطالعه نمایید.
جهت انجام عملیات خرید و فروش امتیاز وام رسالت و یا انتقال مطمئن امتیاز وام رسالت از حساب دیگران، می توانید از خدمات حضوری و غیر حضوری مرکز خدمات مالی و بانکی آوا استفاده نمایید.
سوال اینجاست اگر این بانک به سپرده های افراد سود پرداخت نمی کند، چرا افراد زیادی در این بانک سپرده گذاری می نمایند؟ بانک رسالت به ازای هر مبلغی که توسط شما در این بانک سپرده گذاری می شود، به همان مبلغ و همان مدت به شما وام با سود صفر درصد می دهد.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.